دکه آکو
دکه آکو

دکه آکو

اینجا شیراز است

شهری که به خاطر شرابش تو کل دنیا معروف،جایی که منشور حقوق بشر نوشته شده,زادگاه شاعری که شعرش ورودی سازمان بین الملل ,شهری که حافظ حتی ازش یه متر هم دور نشد,قطب پزشکی ایران حتی خاورمیانه,شهر گل و بلبل,شهر ترشی و ابغوره

شیراز و دوست دارم به خاطر چهار فصل بودنش,به خاطر بی خیال و خوش گذرون بودن مردمش,به خاطر باغ ارم و عفیف ابادش,به خاطر فالوده های پشت ارگ کریم خانش,به خاطر عطر مست کننده بهار نارنجش

به خاطر بلوار چمرانش-…اخ  چمران…-این عکس بلوار چمران یعنی در حقیقت view هتل چمران

چقدر خاطره دارم از این بلوار تمام سال هایی که دانش اموز بودم ,روزی دو بار از اینجا رد میشدم ,تنها مسیری که هیچ وقت ازش خسته نشدم, و نمیشم,هیچ وقت برام تکراری نشد و نمیشه

باید صبح های جمعش و ببینی که چقدر شلوغ 

باید ساعت ۶صبحش و ببینی ,حجم ادمایی که اومدن ورزش و پیاده روی و ,ادمای شاد و خوشحالی و که با چه لذتی دارن نارنج میریزن رو اش سبزی صبحانشون 

اینجا برای همه شیرازی ها دوست داشتنی ,انقدر دوست داشتنی که شیرازی ها رو ساعت ۶ صبح روز تعطیلی میکشونه برای ورزش و تفریح

نمیدونم روزی میتونم از این شهر دل بکنم ,نمیدونم میتونم از خاطره هام دل بکنم

شیراز و دوست دارم ,خاکستری نیست پر رنگ,ادماش و دوست دارم ,راست میگن شیرازی و میشه با یه درخت و یه اب باریک هم خوشحال کرد باید بند و بساطشون و خنده های از ته دلشون و کنار همین یه درخت و همین اب باریکه ببینی ,نمیدونی چقدر از خنده هاشون لذت میبرم

تنها زمانی که نمیگن حالو ای موقع ,زمانی که می خوان برن تفریح 

نمی دونم میتونم یه روز از همه اینا دل بکنم…!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
بد یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 21:43 http://www.badmast.blog.ir

خوشا شیراز و وضع بی مثالش

خداوندا نگهدار از زوالش:)

سپیده یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 22:07

شیراز میگن نازه واسی افتو جنگش.ای جانم عالی بود عزیز دلم

همه فست فودای دنیا بوی کلم پلو نمیشه
فدات شم

نیما یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 23:20

ممنون از زحمات مدیر وبلاگ بابت مطالب زیبا وارزنده

مسخره…
فرهیخته بازی در میاری؟!

نیما یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 23:41

اینم اخر عقبت مدیر بیجنه همینه دیکه

ها ها ها:))))))
با این مدلیت آشناترم

Sasan دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 00:32

حالو دیگه درمورد شیراز مینویسی.داشتیم کاکو.لابد پیش خودت میگفتی حالو بیذا بعدا...

ها کاکو,کلی با خودوم کلنجار رفتم تا ای پست و رو بزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد