دکه آکو
دکه آکو

دکه آکو

گیر افتادم

_چایی میخوری؟

+مشکل تو با رفتن چیه؟

_مشکلی ندارم, بریزم برات؟

+مشکلی نداری که وقتی بحث رفتن میشه ابرو هات گره میخوره این تشویش ها از نداشتن مشکل؟

_میدونی رفتن خوبه,خیلی خوبه 

من عاشق رفتنم,بری و بری حتی بی هدف ,حتی بی مقصد

حداقلش اینه که یه تجربه داری,یه تجربه جدید

+خب…

_ من ادم رفتن نیستم ,من ادم موندنم,موندن وموندن

من یه لعنتی صبورم ,خیلی صبور

+مگه نمیگی عاشق رفتنی ,تجربه جدید نمیخوای؟

_چرا ولی نمی دونم واقعا نمیدونم

گیر افتادم بین خودم و خودم!


بیا دیگه دو ساعت چی با خودت میگی 

اومدم  ,اومدم

نظرات 2 + ارسال نظر
Sasan چهارشنبه 11 آذر 1394 ساعت 06:19

like

آووکادو چهارشنبه 11 آذر 1394 ساعت 10:50 http://avocado.blog.ir/

درک میکنم ، تصمیم گیری مشکله...

خیلی…

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد