دکه آکو
دکه آکو

دکه آکو

فرشته برره ای

همیشه دلم ساعت برنارد و میخواست که با یه دکمه کل دنیا بایسته و از همه جلو بیافتم

همیشه فکر میکردم اونی که یه روز بلند میشه و میبینه روزای خط خورده تو تقویم پاک شده منم,تو همه رویاهام من جلو بودم و دنیا عقب

ولی الان…

اونی که هر روز بلند میشه و میبینه یکی روزای تقویم خط زده منم

قرار بود من یه دکمه بزنم کل دنیا بایسته ولی دنیا یه دکمه زده من ایستادم

فکر کنم فرشته ارزوهای من برره ای

ارزوهام و با افعال معکوس براورده میکنه

#سریال برنارد دهه ۷۰_۸۰ پخش میشد

نظرات 1 + ارسال نظر
kilgharrah شنبه 25 مهر 1394 ساعت 20:02 http://kilgharrah.blogsky.com/

من کل دار و ندارم دقت کن کل دار و ندارم رو می دم واسه یه ساعت برنارد! :(((

واقعا ارزش داره!
از همون بچگی تو کف ساعتش بودم…

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد