دکه آکو
دکه آکو

دکه آکو

خام خیالاتم شدم

فکر!دلم نمی خواد ولی خب نمیشه…

سعی میکنم خیلی,بازم نمیشه…

همه راه ها رو امتحان کردم ولی لعنتی دست من نیست

عین بچه های تخس دو ساله سریع میدوه میره…

به همه جا سر میزنه یه جا نمی ایسته

هر چقدر هم سرش و گرم میکنم بازم  فایده نداره  سریع حوصلش سر میره تا روم و میکنم اون طرف میبینم نیست

وای دوباره رفت…!این بار دیگه کجا رفت…؟

تو رو خدا نرو…!أه وایسا ۱ دقیقه…!!!

کارت دارم خب…

تند تند داره میره بعد کلی التماس می ایسته !روش و برمیگردونه یه لبخند شیطون رو لبشه ولی نگرانی و کنجکاوی و میتونم ببینم!

میگه میام زود میام !می دوه میره ولی میدونم به این زودیا نمیاد دست بردار نیست ولب خب چه کارش کنم ؟!

کاری ازم بر نمیاد 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد